Monday, March 28, 2011

hari yg aku slalu ta pegy skula ,,

hari niy aku ta pegy sekolah pown . korang nk tahu sb ape ? sb aku sakit dada !! dari smlm da kot aku
sakit dada . mak ayh aku  ajak g hospital aku ta nk .. haaaa , kalau korang nk tahu , aku niy degil sikit .. payoh sangat nk g hospital .. then , pg tadi kul 6.15 , mak aku kejut swuh g sekolahh , aku ckp , aku ta pegy . lepas tho , haaa amek kau ! start membebel sampai mak aku nk g keje , aduhhh !! pening kpale aku ! esok mybe ta pegy lg kot , agaga !! :D ,ta lhaa , gurau jeh ! msti pegy sokkk !! lau ta mmbebel lg lhaa mak aku weyh ! letih telinge aku mndengarnye ! ya allah ! saboooo jelhaa . btw , dlm mmbebel2 mak aku pown , aku tetap sayang mak aku , ROSE YATIMAH BT ABDUL .. mummy !! ILOVEYOUUUUSOMUCH !1 mmuuaah ,, <3

No comments:

Post a Comment